Thursday, June 21, 2012

Ce ne face fericiti?

Toti , si absolut toti cauta si doresc sa fie fericiti ! Binecuvintati  sunt cei care au descoperit in ce consta fericirea lor,  insa ,pina ce  fericirea mea  consta in cautarea ei .Caut sa descopar lucrurile care ma binedispun ,lucrurile ce ofera gust vietii. In univers e atita magie, atita frumusete, atita  inspiratie si sunt sigura ca toatea astea se regasec in  arta , creativitate , culoare si in sentimentele oamenilor  ce se nasc si traiesc cu fiecare situatie a realitatii .
Atunci cind sun trista si totul in jur imi pare mohorit, cred ca cea mai buna pastila contra indispozitiei e inghetata si un film bun  ,cum ar fi "Pride and Prejudice ", dar cel mai bine e insasi cartea cu acelasi nume de Jane Austen , care am citit-o si recitit-o de atitea ori. Sint multe chestii care te pot face mai vesel , cum ar fi dansul , teatru, muzica,petrecerea timpului cu prietenii ,si mai sunt multe altele. Cel putin toate acestea  ma bucura pe mine ,insa sint sigura ca prietenii e o importanta parte a vietii fiecaruea din noi . Ca veni vorba de prieteni ,ai mei  se distreaza acuma la mare , dar eu am ramas blocata aici, in oras .... uneori soarta e nedreapta :) ,si ca sa imi ocup timpul liber am incercat sa fac citeceva . Sper sa placa si altora , nu doar mie .




Daca  ati aflat ce e fericirea si ce va face fericiti.Daca stiti ce  doriti sa faceti in viata si stiti cine doriti sa deveniti ,sau ca si mine nu sunteti siguri ce inseamna cu adevarat cuvintul  fericire, va invit la o discutie .

No comments:

Post a Comment